tisdag 10 juli 2012

Bloggsommar

Det har varit så underbart väder så jag har helt enkelt inte haft tid el lust att sätta mig och skriva!

Vi har bara varit ute HELA dagarna, gått ut och käkat frukost och gått in igen först när det varit dags att sova.

Då Eddie och Mille varit på husbilssemester med mormor och morfar har vi haft det helt GALET LUGNT OCH SKÖNT!!

Hemskt att säga det men det har verkligen varit en välbehövlig paus i allt skrik och bråk! Nu har vi (jag och maken) samlat kraft, tålamod och lite bättre humör för att orka med våra små virvelvindar! El ORKANER...

Max har njutit av att vara själv med oss och även kunnat leka ned sina kompisar hemma utan bråk!

Han lekte med Oscar och Zeb i söndags och de hade det supermysigt i gillestugan på kvällen!

Oscar sov även över! Första gången Max hade en kompis som övernattade!!

Självklart var även Tilia med!

Jag hade hjälp med middagen av en mycket söt kock

Fotbollsmatch efter middagen! Fam Bergmark/Lövling mot fam Lindgren!

Tilia vilade en stund

Max och Oscar sov så sött tillsammans!

Igår cyklade jag och grabbarna ner till Bölesholmarna för att möta upp Ann och Miranda!

Jätteskoj att även Linda, Wilma och Agnes kom och höll oss sällskap!

Och vilken fantastisk känsla att kunna sitta på stranden, dricka kaffe och bara surra med Ann och Linda! Att ha koll på Max samtidigt var ju inga problem! Lite skillnad motför att springa och jaga våra små orkaner!

Nu är vi på väg mot Granö för att hämta hem våra småtroll!!

Och vet ni vad! Inatt gjorde jag ett FYND på Blocket! Ska visa vad när jag kommer hem till stan igen!! Lite piff behövs men jag är jätteglad!!

Ha det bäst!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar