torsdag 11 augusti 2011

Tillbaka till verkligheten

I måndags var det dags för maken att börja jobba igen.. På ett nytt jobb dessutom! Spännande

Grabbarna började dagis och Eddie började prostestera direkt han slog upp ögonen.. Han skulle minsann INTE till dagis, han skulle åka till mormor o morfar, följa med pappa till nya jobbet, följa med mamma till jobbet, åka till farmor o farfar i Thailand och allt annat utom att åka till dagis.. MEN när jag sa att det inte är så länge tills TILIA börjar på dagis fick han bråttom iväg. Han måste ju se till så att allt är ok innan hon börjar!

Mina älskade skruttungar redo för dagis!


Tidigare har de aldrig kunnat dit alla 3. Jag har alltid fått ha 2 av dem i vagnen, annars har de stuckit åt varsitt håll och Eddie har sprungit ut i vägen osv.. MEN nu kände jag verkligen vilka stora, duktiga killar jag har fått !!! De har blivit så STORA i sommar!! De promenerade till dagis utan problem!
älsklingarna på väg i regnet med sina ryggsäckar


1 kommentar:

  1. Men vilka duktiga killar!!!! Pussa dom från "Isaacs mamma". Hoppas ni har det bra och att Johan trivs på nya jobbet!!! Kramiz

    SvaraRadera