måndag 8 augusti 2011

Målarna....

Jag har ju inte bara ett gäng snickare hemma utan även några riktigt flitiga MÅLARE!!

När J hade gjort klart garageväggen var det dags att måla den. självklart blev det VITT!!!

Till min hjälp hade jag 3 flitiga killar...



När målarna var klara för dagen fick vi ställa dem i badkaret och skrubba av dem med en skursvamp..
Max beskådar det färdiga resultatet. garagefönstren har vi inte målat än men det tror jag att jag gör själv..


På baksidan har vi i sommar planterat ny häck och sått gräs. Gamla trallen från framsidan har vi där tillfälligt. Förhoppningsvis har vi råd att göra ny altan där bak nästa sommar. Tanken är att baksidan så småningom ska ha trall hela vägen. Och en liten balkong med trapp ner från vårt sovrum..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar